MAGAZYN BIZNESOWY IDEA LAB by CBRE - branża doradcza stawia na custom publishing

+
-

24.10.2017

Firma doradcza CBRE utworzyła własne wydawnictwo IDEA LAB Magazine - nowoczesny magazyn biznesowy skierowany do liderów biznesu, który skupia się na tematyce związanej ze współczesnym zarządzaniem. Czytelnicy znajdą w nim najnowszą wiedzę, strategie radzenia sobie z najczęstszymi problemami w firmie, odpowiedzi na dylematy pracowników i wszelkiego rodzaju doradztwo w kreowaniu korzyści w biznesie. Dzięki elementowi edukacyjnemu magazyn jest nie tylko ciekawą lekturą, ale i skutecznym narzędziem doradczym, które stworzy szerszą perspektywę i ułatwi świadomym liderom podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.

Rynek nieruchomości tak jak i cały biznes w Polsce i na świecie rozwija się i przechodzi ciągłe zmiany. Wraz ze zmianami okoliczności rynkowych zmieniają się też sposoby komunikacji i możliwości budowania wizerunku marki. IDEA LAB Magazine ma na celu dostarczanie perspektywy, która jest interesująca dla osób działających w biznesie.

 

Celem wydawnictwa IDEA LAB jest dostarczenie czytelnikom sprawdzonej i aktualnej wiedzy prezentując przy tym interdyscyplinarne podejście do każdego z omawianych zagadnień. Aby przedstawiane przez magazyn tematy posiadały unikalną wartość, CBRE zaprosiło do współpracy grono zewnętrznych ekspertów, takich jak Łukasz Nowak (House of Skills), Paweł Lipiński (Pragmatists), Marcin Klimowski (Microsoft) czy Julia Izmałkowa (IZMAŁKOWA), które będzie rozwijane wraz z kolejnymi publikacjami. Wraz ze specjalistami z CBRE stworzą oni mocny fundament do rozwoju społeczności IDEA LAB, ludzi którzy cenią  wiedzę, chcą się rozwijać i wymieniać doświadczeniami.

 

„IDEA LAB to odzwierciedlenie misji naszej marki, jaką jest dbałość o klienta, a także nieustanna chęć rozwoju. W CBRE wierzymy, że czytanie to podstawa edukacji, wymiana doświadczeń jest motorem rozwoju, a każdemu działaniu biznesowemu powinna towarzyszyć refleksja. Dzięki magazynowi IDEA LAB mamy możliwość wkroczenia na nową formę doradztwa biznesowego i budowania pozytywnego wizerunku CBRE, który z pewnością umocni się jeszcze bardziej dzięki dzieleniu się wiedzą i przekazywaniu wartościowych treści”

 komentuje Joanna Mroczek, Senior Director, Marketing & Research, CBRE

 

W pierwszym numerze magazynu Idea Lab można przeczytać m.in. o tym jak nowe technologie zmieniają biznes, o tym jak zadbać o bezpieczeństwo w sieci, a także dowiedzieć się jak ewolucja miast zmienia życie ludzi. Na czytelników czeka również obszerny artykuł przedstawiający 7 trendów, które zmienią każde biuro na bardziej zwinne. Na łamach magazynu znalazły się także trzy felietony poświęcone tematyce przestrzeni biurowych i relacji biznesowych. Prawdziwą wisienką na torcie jest wywiad przeprowadzony przez Martę Smyrską z Michałem Olszewskim, Zastępcą Prezydenta Miasta o tym jak Warszawa wypada na tle innych miast europejskich.

 

Premiera Magazynu IDEA LAB w wersji papierowej miała miejsce na Konferencji Idea Lab  11 października 2017 - będzie drukowana i dystrybuowana do obecnych i ewentualnych klientów CBRE co dwa miesiące. Wersję elektroniczną można przeczytać na idealab.cbre.pl, gdzie nowy artykuł będzie się pojawiał raz w tygodniu.

 

„Wydanie naszego własnego magazynu potwierdza wysoką pozycję marki CBRE, ale również  nasze zaawansowanie pod względem komunikacyjnym. Wprowadzając na rynek IDEA LAB chcemy wprowadzić content marketing w CBRE na całkowicie nowy poziom. Jesteśmy przekonani, że ciekawe autorskie treści naszych specjalistów w połączeniu z nietuzinkowymi felietonami zewnętrznych ekspertów i ultra przenikliwe wywiady z ważnymi osobami ze świata biznesu spodobają się wszystkim czytelnikom i zachęcą ich do regularnego korzystania z idealab.cbre.pl” dodaje Natalia Wenzławska, Communication & Brand Manager CBRE oraz Redaktor Naczelna IDEA LAB.

Wydawnictwo IDEA LAB jest strategicznym projektem komunikacyjnym firmy doradczej CBRE, tworzonym we współpracy z agencją SMYRSKA PR. Elektroniczna wersja portalu oraz desing stworzony i wykonany został przez firmę Move Closer.


Share on Google+